pátek 3. května 2013

Oblíbené produkty - Duben 2013

Ahoj,
dnešní video jsou oblíbené produkty za měsíc duben:) Přeji Vám krásný den:)





24 komentářů:

  1. Pěkný video.. Byla jsem také na té Poděbradské bráně(s kamarádkou jsme to natáčely)a viděla jsem tvůj stánek- koupila jsem si, ale MUA tvářenku- která mi vyhovuje :)
    Jinak na té soutěži jsem tě viděla s tou mikinou (jak je na videu) a je moc pěkná a tobě také sluší.:)
    Klára K. (http://exceedyourshadow.blogspot.cz/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky holky:) Ja si Vas samozrejme pamatuji:) a drzim palce s blogem:) !!!!

      Vymazat
    2. Děkujeme:)) Pája a Klárka

      Vymazat
  2. Videa s oblíbenými produkty mám nejraději. :) A ta tvářenka Milani vypadá vážně skvěle, kdybych si teď nepořídila Rose Gold od Sleeku, určitě bych nad nimi začala uvažovat. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) To jsem rada, jestli se ti libilo i moje video:)

      Vymazat
  3. Super video! Nejvíce se mi líbí ponožkový konec:D A moc se mi líbí to trio tvářenky, brozneru a rozjasňovače. Já jsem měla měsíc duben dost nákupní, koupila jsem si v Yves Rocher masku na obličej a nějaké šampony, pak jsem si koupila další kosmetické výrobky, ale na jediný, který si teď vzpomenu jsou stíny, které jsem si u tebe koupila na soutěži od MUA Undress, musím pochválit jsou vážně super!V oblečení jsem udělal velký jarní nákup a koupila si 4 šaty,4 kabelky, 2 kalhoty, sukni, 2 trika a tílko.. mám pocit, že ještě něco. :DD No duben byl prostě obnovující měsíc:D:) Pavlína H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju:) Teda, ty jsi nakupovala super!!!!:) A kde nakupujes obleceni? :) Jak tak koukam na tvuj prispevek, tak budu muset vyrazit na nakupy:)

      Vymazat
    2. Nejčastěji nakupuji H&M, Orsay, Zara, C&A. Taková oblíbená 4 :) Ale prostě, když se mi někde něco líbí tak mi je docela jedno jaký je to obchod, ale nejvíce vede Orsay :)

      Vymazat
  4. Ahoj Pájo, měla bych zájem o tu tvářenku, pokud je nabídka stále aktuální, napiš mi na kosarova.pet@eznam.cz Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké video, máš moc příjemný hlas a projev, strašně ráda tě poslouchám :)
    O příběhu s košilkou jsi mi připomněla mojí babičku..:D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, měla bych zájem o tvářenku Milani luminoso. Je ještě k mání?
    Děkuji Jana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, mam jeste odstin Rose D'ore stoji 190 plus postovne:) muzu poslat fotecku:)

      Vymazat
    2. a v odstínu luminoso?

      Děkuji J.

      Vymazat
    3. To uz nemam, ale zase objednam:)

      Vymazat
  7. Ahoj, mně by zajímalo, kde jsi kupovala 3/4 kalhoty na cvičení. Děkuji V.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Páji,mě se video líbí a chtěla bych se tě zeptat jak se jmenuje ta písnička či skladba na začátku??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, ta pisnicka-popravde vubec nevim, nahodou jsem na ni narazila a uz je smazana, ale jestli to opravdu chces vedet, tak se pustim do hledani a zase ji pro tebe najdu:)

      Vymazat
  9. dostala jsem 3/4 legíny a řikala jsem si že bych je nosila do školy ale doma mi řekli že to vypadá jako když jdu do posilky..dlouhý legíny jsi chci koupit a doufam že i konečně koupim :D jakej ty máš názor na 3/4 legíny, nechala by jsi si je spíše do fitka nebo na doma.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, ja bych urcite koupila dlouhe leginy, ale nevim proc by na leto nemohli byt i 3/4,:) take zalezi jak to hezky zkombinujes a je to preci tvuj styl, tak bych nosila to co se mi libi:)

      Vymazat
    2. taky už jsem se tak rozhodla :) ale když jsem na ně koukala nějak podrobněji jesi jsou OK (protože nejsou nové, ale už nošené) tak maj už takový ty žmolky..takže sem dospěla k názoru že si tajty vemu do fitka a koupim si konečně ty dlouhé a časem třeba i náké pěkné 3/4 :)

      Vymazat
    3. Ms pravdu:) Presne tak bych to take udelala:)!!!!!

      Vymazat